måndag 9 maj 2011

fniss


idag är allt lite lite bättre. Har varit på dagis och det var mys som vanligt. jag och min nya vän pratade om att vi ska spela tvspel tillsammans någondag. Hon är så sjukt najs! peppad på ny kompis alltså. Vi fick också reda på att det kommer nya barn till vår grupp på måndag. Vi har precis börjat lära känna varandra och blivit en bra grupp, vi vill inte ha nya människor där :< men det blir nog bra. Jag är glad ändå. Har varit med mamma på stan och fikat och sådär också. Nu ska jag bara ligga här och vara nöjd. Är lite arg på en vän och det skaver lite (hahaha, precis när jag skrev det så skrev han till mig på msn. älskar hur han läser mina tankar jämt). Men jag tänker inte ta första steget som alltid. nu ska jag nog spela lite.
pusse.

1 kommentar:

michaela sa...

älsklingsfinis. är så glad att ditt dagis funkar så bra! allt kommer lösa sig och snart måste vi ses, saknar dig så jag går sönder lite. du är verkligen den bästa <3