onsdag 4 maj 2011

sju sorger








Hittade fler bilder från helgen i Leonoras bilddagbok. så himla fint. Idag mår jag bättre. Har varit på vuxendagiset och lekt. Sen har jag ringt om räkningar och om jobbintervjun. Ska dit imorgon klockan 1, så jag åker in till Malmö ikväll. Det kommer nog gå hur bra som helst. Ska kanske träffa niklas lite senare med, annars ska jag bara leka med anton och fina busefolket. Åh jag är så glad över att allt känns bättre idag. Tror bara jag behövde lipa lite.
Min hosta går aldrig över. kan typ inte sova för att jag hostar så mycket. Helt värdelöst. Nu ska jag fixa till mig och dra till malmö. ha det fint små barn. puss.
ps. veronica maggios nya skiva är så himla skitbra, och jag gillar liksom inte henne annars ens. ni borde lyssna.

2 kommentarer:

michaela sa...

åh. alla verkar tycka att den är så bra. och jag gillar henne inte heller ens lite. men om DU säger det så tror jag fan det är värt att lyssna ändå... haha. <3 glad att du mår bättre också. <3

belle sa...

ååååååååååååå valborg saknar valborg. å. kommer du på humanifestivalen i statsparken på lördag? hade varit fint! idag har jag ätit lax. det var gått. & så har jag varit på min första dbt & dog nästan av trötthet + huvudvärk. fast älskar ändå. & älskar att ditt vuxendagis är bäst. för du är ju bäst. lika leka bäst.