måndag 16 maj 2011

laxbarn


Dagis idag var inte alls kul! de nya barnen var inte alls snälla. de bara kom dit och försökte trycka ner oss. pratade med oss som om vi vore efterblivna och var så jävla störiga bara. Vi hatade dom direkt alltså. Men vår lilla fina grupp har ialla fall blivit starkare och tightare och jag tycker om alla så himla mycket. Pratade med daniel idag och han sa att han kunde hjälpa mig lite med min plan. Det är asbra, för han har sån himla koll och är pedagogisk som tusan. sitter och kollar utbildningar nu, så himla bra och fint det kommer bli. åh. jag är så peppad. vill bara sätta igång direkt. Det är synd att det inte finns någon i göteborg, eller det finns nog men den verkar inte alls lika bra och seriös som de andra. Men ja, jag har ju tid att kolla upp det osv.
Är så galet trött och rastlös nu. blä.
nu ska jag ner i tvättstugan en runda och sen spela. puss

1 kommentar:

belle sa...

inte finns nån VAD?!?!?!?!? vad är det för plan/utbildning? DÖR. & hatar de nya barnen som är dummisar. när ska vi leka? vill du dricka vin nästa vecka? eller i helgen? eller nått?